Długofalowe, pozytywne relacje z klientami gwarantują kolejne zlecenia i zamówienia produktów. Dlatego warto go nagradzać, wręczając mu różnorodne prezenty. Jednak co wybrać, aby podarunek był użyteczny i zawsze pod ręką? Już tłumaczymy!
Jeżeli chcesz, by to jednorazowe zlecenie lub wykonanie usługi zamieniło się w długofalową, przyjazną współpracą, musisz w jakiś sposób pozostać w pamięci swojego klienta. Wielu korzysta z wizytówek, teczek reklamowych lub ulotek, jednak mają one swoje wady – są mało trwałe i najczęściej ich żywot kończy się w śmietniku. Dlatego rozwiązaniem – nie za drogim, a jakże skutecznym, okazują się kubki reklamowe.
Kubki z możliwością nadruku
Dlaczego sugerujemy, że to właśnie kubki reklamowe będą korzystnym i skutecznym rozwiązaniem? Z bardzo prostego powodu. Ile razy dziennie robisz sobie kawę, herbatę lub gorący kubek z zupą, gdy siedzisz w biurze? Zapewne kubek wciąż towarzyszy ci przy biurku i często na niego spoglądasz. Teraz wyobraź sobie sytuację, że właśnie na nim znajduje się nadruk reklamowy. Jak reagujesz?
Oglądając wciąż i wciąż takie kubki reklamowe z ciekawym, nie zawsze tak ściśle związanym nadrukiem z ofertą firmy – wystarczy logo i podziękowania za współpracę, będzie oddziaływać pozytywnie. Klient z czystej sympatii i sentymentu będzie po niego sięgać, a gdy nadejdzie moment, że pojawi się potrzeba skorzystania z Twoich usług lub zamówienia produktów w Twoim przedsiębiorstwie, bez zastanowienia będzie wiedzieć, do kogo się zwrócić.
Niska cena, ale wysokie ROI!
Nie trzeba chyba przekonywać, że zestawiając cenę produkcji takiego kubka do marży z zamówienia, wyjdzie całkiem przyjemny zwrot z inwestycji. W dodatku taki kubek nie jest jednorazową akcją promocyjną, a stałym kontaktem z klientami. Nawet, gdy nie jesteś w pobliżu. To jak? Zainwestujesz w taką formę? Naszym zdaniem – warto.