Strona głównaBiznesProste i wygodne zarządzanie rezerwacjami klientów w salonie fryzjerskim lub kosmetycznym

Proste i wygodne zarządzanie rezerwacjami klientów w salonie fryzjerskim lub kosmetycznym

Umiejętne zarządzanie czasem w salonie fryzjerskim i kosmetycznym to tak samo kluczowa sprawa jak zakup wyposażenia lub zatrudnienie pracowników posiadających odpowiednie kompetencje. Wizyty klientów można wpisywać ręcznie do terminarza. Jednak nie jest to optymalne rozwiązanie. Przeczytaj i zobacz, co zyskasz dzięki przejściu na kalendarz elektroniczny.

Samodzielne umówienie wizyty przez klienta to duża oszczędność czasu

Zapewne znana jest Ci sytuacja, gdy wszystkie osoby w salonie zajęte są wykonywaniem zabiegów, a klienci nie mogą dodzwonić się, aby umówić kolejną wizytę. Nieodebrane połączenie może oznaczać stratę klienta. Dzięki darmowemu programowi do gabinetu kosmetycznego, klient samodzielnie może zarezerwować termin i wybrać interesujący go zabieg, poznając przy tym jego cenę. Z pewnością byłyby to podstawowe pytania zadane w czasie rozmowy telefonicznej.

Możliwość samodzielnej rezerwacji wizyty oznacza więcej czasu dla pracowników gabinetu. Co ważne, klient może złożyć dokonać rezerwacji terminu nie tylko w godzinach pracy salonu. Aplikacja internetowa pozwoli na zapoznanie się z ofertą oraz zapisanie się na zabieg o każdej porze dnia i nocy.

Dzięki wygodnej rezerwacji wizyt na wpadaj.pl, kalendarz kosmetyczki i fryzjerki zapełnia się sam, a dostęp do niego mają wszyscy pracownicy gabinetu. Pozwoli to na lepszą organizację dnia pracy oraz określi ewentualne możliwości przyjęcia klientów “z ulicy”. Darmowy kalendarz dla fryzjera i kosmetyczki dostępny będzie na każdym dostępnym nośniku, zatem dostęp do rozkładu dnia możliwy będzie nawet dla pracowników znajdujących się poza gabinetem.

System rezerwacji jest wizytówką salonu

W obecnych czasach nawet firmy świadczące usługi w lokalu powinny zaprezentować się potencjalnym klientom w Internecie. Darmowy program do gabinetu kosmetycznego będzie znakomitą okazją do prezentacji oferty, logo salonu czy zachęty do skorzystania z konkretnych usług, np. przez udzielenie rabatu. Nie da się nie zauważyć, że tego typu rozwiązanie spełnia funkcje wizerunkową, gdyż salony umożliwiające swoim klientom możliwość dokonania rezerwacji online są postrzegane jako bardziej nowoczesne.

________________________________________________________________________
ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę. 

Więcej artykułów

Popularne